lördag 24 januari 2009

Färgval


En sak som jag nu har upptäckt om mig själv är att jag gillar färger som jag inte trodde att jag tyckte om. Det är vackert med pasteller, både ljusa och mörka. Mest föredrar jag dessa färger i ett rum och helst inte på mig själv. Nu börjar det kännas som rätt tid för pastellerna när våren kommer närmare.


Den här vackra bilden är också lånad från Himla.



One thing that I have discovered about myself is that I like colors that I didn't thought I liked. It's beautiful with pastel colors, both light and dark. Must of all I want to have them in a room and not on myself. And now I think that it's soon the right time for it when spring is coming closer.


This lovely picture is also borrowed from Himla.


1 kommentar:

Gårdsromantik sa...

Visst är det härligt med färg!

Speciellt pasteller känns fräscht mot sommaren.

kram Maud