söndag 18 januari 2009

En ny början - A new beginning


Nu har arbetet med att måla stegen och väskan satt i gång ! Jippi !! Har jag väl börjat med något blir jag ivrig att bli klar och se det färdiga resultatet. Det är kul att börja med en ny sak. Jag har lite fler idéer på vad jag kan göra och en god idé skulle kanske vara att börja skriva upp i en anteckningsbok....

Datorn är inte riktigt kry idag. Den verkar behöva bli lite ompysslad eller vad den nu kan behöva. Därför vill jag inte överanstänga den :) Återkommer så fort jag kan.

The paintingwork has now began. Hurray !! When I 've started something, then I get eager and want to be finished and see how it all went. It's nice to start with a new thing. I have some more ideas about what I can do and I should maybe write about them in a notebook...

The computer isn't feeling very well today. It seems to need a litte bit a care or what it now might need. I don't want to overstrain it. I'll be back as soon as possible.

3 kommentarer:

Elisa Day sa...

Ska bli spännande och se slutresultatet!

Millas hem sa...

Tack för titten hos mig!
Det där med anteckningsbok är ingen dum idé! :)
Kram

Anonym sa...

Vad ska du göra med stegen sen? Ska den vara inne el ute? Bara du inte visar den för mina tre grabbar.... de skulle nog mer än gärna testa om pinnarna håller!!! Din lille gudson klarar föresten att klättra upp för hela trappen själv och det på rekordfart. Men lugn bara lugn, jag gick bakom hela tiden.