lördag 27 december 2008

Drömhem




Tack mina läsare för att ni finns ! Jag blir så glad när jag hittar en kommentar på något inlägg :)




Det finns mycket vackert här i världen och det är jag både glad och tacksam för.


En sak som min blogg hjälper mig att förstå är hur mitt drömhem ser ut. Vilka vackra saker jag vill fylla det med och hur det ska se ut. Vissa bilder som jag ser i tidningar eller på andras bloggar kan få mig alldeles rörd, förälskad och glad. En del andra bilder har fina saker i inredningen, men ger mig inte alls samma känsla.




I dag har jag lånat några bilder från bloggen Lantlif som ger mig rätt känsla.

1 kommentar:

LantlivsAnette sa...

Åhhh, vilken känsla att få se sina egna bilder på en annan blogg !!
Tack för att du skrev att det är från mitt hem o blogg !
ha det gott
Kraam Anette