lördag 29 november 2008

Mysigheter


Något som jag tycker om är att se bra filmer (och när jag nu själv har förstått att det här inte är en renodlad inredningsblogg, utan mer av en njuta-må bra blogg) så vill jag skriva om två filmer som är bland mina favoriter. Det är "Something´s gotta give" och "Under Toscanas sol". Det är två filmer där även husen spelar en "roll". Stilen i de båda husen skiljer sig från varandra, men det är två charmiga, stillfulla, mysiga och hemtrevliga hus. Jag tycker om tanken att bo där :)


Filmerna är romantiska och ger en hoppfull känsla när det gäller både liv och kärlek. Kort sagt, jag gillar dem och vill gärna rekommendera båda filmerna.


Hoppas att ni får en lugn, skön lördag så här i adventstid och inte bara stressar och städar, utan också Njuter !

Inga kommentarer: